+
phone chat

تایل گچی روکش PVC

دسته بندی: تایل ها
واحد:
مشخصات فنی و ظاهری :

مشخصات فنی و ظاهری ۱-هسته تشکیل دهنده: گچ ،مخلوط آب و هوای فشرده ۲-روکش : ورق پی وی سی یک میل سفید رنگ ۳-روکش پشت : ورق آلومینیوم سه میکرون ۴-لبه : کاور پی وی سی سفید رنگ ۵-ضخامت : ۷میلی متر ۶-ابعاد : ۵۹٫۵×۵۹٫۵ سانتی متر ۷-متراژ هر تایل : ۳۶سانتی متر ۸-وزن هرتایل :۱٫۴۵۰کیلو گرم

شرح محصول :

تایل گچی پیگاژ با توجه تنوع طرح این قابلیت را دارد تا در بیشتر فضاها و مکان ها مورد استفاده قرار گیرد .البته این تایل ها مناسب مناطق با رطوبت بالا و هوای شرجی نیست .

تایل های گچی پیگاژ ،یکی از اقتصادی ترین پوشش های سقف کاذب محسوب و بیشترین مصرف را در صنعت ساختمان دارد .

مزیت های تایل گچی پیگاژ بسیار زیاد است اما ما به مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم . ۱-بسیار سبک است ۲-سرعت اجرای بالایی دارد . ۳-حمل ونقل و باراندازی بسیار آسان است . ۴-براحتی قابل تعویض است . ۵-دسترسی به فضاهای تاسیساتی زیر سقف را به آسانی مهیا میکند .







قیمت واحد: فاقد قیمت

چت سریع با ادمین

جزئیات :

این تایل از هسته گچی با رو کش پی وی سی تشکیل شده است .

در تایل گچی برای مقاومت در برابر رطوبت ناشی از نشت لوله های تاسیساتی در پشت این تایل گچی یک لایه نازک ورق آلومینیومی چسبانده شده تا هسته گچی را دربرابر رطوبت ناشی از نشت آب محافظت کند .

این تایل گچی با ضخامت حداقل ۷٫۵وحداکثر ۹میل تولید می شوند . این تایل گچی در حال حاضر در طرح های متنوع تولید میگردد که طرح های ساده ،حصیری ،تخم مرغی و یاقوتی از طرفدارانی بیشتر برخوردار است .

این تایل های گچی بیشتر در سقف سوله ها، پارکینگ ها وانبارها استفاده شده ویک گزینه اقتصادی وارزان برای پوشش سقف کاذب مکان هاییکه نام برده شد محسوب میشوند .

سخن پایانی : این تایل گچی با گذشت زمان به کمال رسیده و دور تا دور لبه های آن برای مقاومت بالا در برابر ضربه ومحافظت از روطوبت با پی وی سی نیز کاور شده اند.

 

طرح ساده چرمی (سفید رنگ )