+
phone chat

ترمووود (چوب فرآوری شده طبیعی )

دسته بندی:
واحد:
مشخصات فنی و ظاهری :

فرایند ترمووود پیگاژ فرایند تیمار حرارتی چوب در مقیاس صنعتی را انجمن ترمووود فنلاند ( VTT ) با همکاری صنایع محصولات چوبی فنلاند بوجود آورده است. مجوز فرآیند ترمووود به اعضای انجمن ترمووود فنلاند اعطاء شده است.

شرح محصول :

ترموود پیگاژ کاربردهای بسیار زیادی دارد . در صنعت ساختمان یکی از گزینه ها برای نما های ساختمان اداری ،تجاری و مسکونی است







قیمت واحد: فاقد قیمت

چت سریع با ادمین

جزئیات :

فاز 1 : افزایش دما و خشک کردن در دمای بالا با استفاده از حرارت و بخار، دمای کوره به سرعت افزایش یافته تا به سطح 100 درجه سانتی گراد برسد. پس از آن حرارت بطور موزون فزونی یافته تا به میزان 130 درجه سانتی گراد برسد. در طی این مدت خشک شدن در دمای بالا رخ می دهد و رطوبت موجود در چوب تقریبا به حد صفرتنزل می یابد. فاز 2 : تیمار حرارتی وقتی خشک شدن در دمای بالا اتفاق می افتد حرارت داخل کوره به میزان معینی افزایش مییابد. وقتی که دما به سطح هدف رسید دما بسته به کاربرد و مصرف نهایی به مدت معینی ثابت می ماند. فاز 3 : خنک کردن و تنظیم رطوبت مرحله نهایی کاستن حرارت با استفاده از سیستم های اسپری آب می باشد. هنگامی که دما به میزان معینی رسید، رطوبت دهی مجدد اتفاق می افتد تا میزان رطوبت چوب را به سطح قابل استفاده‌ یعنی 7-4% برساند.

ترموود پیگاژ کاربردهای بسیار زیادی دارد . در صنعت ساختمان یکی از گزینه ها برای نما های ساختمان اداری ،تجاری و مسکونی است.

سبک بودن چوب ترموود پیگاژ باعث سرعت اجرای بالا شده و نسبت به دیگر متریال ها در اولویت قرار دارد.

چوب ترموود پیگاژ روح سر زندگی و طبیعی را به بهره بردار هدیه میکند .

چوب ترموود پیگاژ ،فضای تصویری شهر را متفاوت و با حس و روحیه گرم خود ،زنده و پویا نگه میدارد.

از چوب ترموود پیگاژ طراحان نما در طرح های خود در تمام نما یا بخشی از نما استفاده میکنند .

انعطاف در چوب ترموود پیگاژ برای نماهای گرد ستودنی است و دست طراحان را برای طراحی های متفاوت باز می‌گذارد .

بدون شک میتوان با قطعیت از چوب ترموود پیگاژ به عنوان یک متریال با مزیت های زیاد نام برد که یکی از آنها اجرای نماهای تمام گرد میباشد.

 

یکی دیگر از کاربردی ها چوب ترموود پیگاژ ،استفاده آن در روف گاردن و فضاهای سبز است و در ساخت روف گاردن چوب ترموود پیگاژ ،اصلی حرف را برای گفتن دارد.

چوب ترموود پیگاژ برای پوشاندن کف نیز مناسب است.

چوب ترموود پیگاژ در کف تراس های مسقف و غیر مسقف زیبایی منحصر ی را به فضا وبرای بهره بردار به ارمغان می‌آورد.

چوب ترموود پیگاژ در هر جای صنعت ساختمان حرفی برای گفتن دارد و به خاص بودن هر ساختمانی کمک میکند .

از چوب ترموود پیگاژ برای کنسول سر درب های ورودی خانه ها و ویلا ها میشود استفاده کرد .

چوب ترموود پیگاژ برای ساخت پرگولا و آلاچیق از متریال های اصلی است .

چوب ترموود پیگاژ در ساخت فلاورباکس ،میز وصندلی و المان های شهری نیز مورد استفاده و استقبال قرار گرفته و برای همین کارخانه های زیادی در دنیا در این زمینه در حال فعالیت هستند ‌.

هلدینگ ساختمانی پیگاژ ،با تجربه و تخصص و نیروی مجرب برای عرضه و اجرای چوب ترموود فرآوری شده در راستای سبک سازی در خدمت هموطنان گرامی است .