+
phone chat

پشم سنگ پیگاژ

دسته بندی: پانل های گچی
واحد:
مشخصات فنی و ظاهری :

۱-هسته تشکیل دهنده : سنگ های آذرین (آتشفشانی)،سرباره سنگ بازالت ۲_ روکش : بدون روکش ۳-ضخامت : از ۳سانت تا ۱۰سانت ۴-ابعاد : ۶۰۰×۱۲۰۰میلی متر ۵-متراژ هر عدد : ۷۲سانتی متر مربع ۶-وزن در هر متر مربع : با توجه به ضخامت و دانسیته وزن هر عدد متفاوت است . ۷-دانسیته یا چگالی :از دانسیته ۳۰تا دانسیته ۴۰۰

شرح محصول :

پشم سنگ یک محصول با تنوع و کاربردهای بسیار زیاد تولید و در صنایع مختلف از آن استفاده میکنند . پشم سنگ ،ضد حریق ،ضد آب ،عایق حرارتی ،عایق برودتی ،عایق سرمایشی ،عایق گرمایشی و در دانسیته های بالا نیز عملکرد آکوستیک دارد .







قیمت واحد: فاقد قیمت

چت سریع با ادمین

جزئیات :

کاربرد پشم سنگ در صنعت ساختمان بسیار گسترده است اما بیشترین مصرف را در دیوار های پیرامونی و داخلی ساختمان ها داشته و به خوبی از تبادل گرما و سرما و رفت وآمد آن جلوگیری میکند .

پر مصرف ترین عایق پشم سنگ ،پشم سنگ تخته با ابعاد ۶۰۰×۱۲۰۰میلی متر است که در ضخامت و دانسیته های مختلف تولید و در فضای مختص به خود که غالبا دیوار ،سقف وکف ساختمان ها است استفاده میگردد.

عایق پشم سنگ در کنترل تردد گرمای کوره های صنعتی ، مخازن موتورخانه ها یکی از مصالحی است که بسیار حایز اهمیت است و بدون عایق پشم سنگ به طور معمول کوره های صنعتی و موتورخانه و مخزن ها تکمیل نبوده و ناقص هستند‌.