+
phone chat

آکوا پنل طرح چوب پیگاژ (سایدینگ)

دسته بندی: پانل های گچی
واحد:
مشخصات فنی و ظاهری :

۱-هسته تشکیل دهنده : سیمان،آب ،الیاف سلولز و فایبر گلاس ۲-روکش : در هر طرف یک لایه مش ۳-ضخامت : ۸_۱۰میلی متر ۴-ابعاد : ۲۰۰×۲۴۰۰میلی متر ۵- متراژ هرعدد : ۴۸سانتی متر مربع ۶-وزن در هر متر مکعب: ۱۳۵۰کیلوگرم ۷-وزن یک ورق با ضخامت ۱۰میلی متر : ۶٫۵۰۰کیلو گرم ۸-طرح : بافت چوب برجسته

شرح محصول :

آکوا پنل طرح چوب پیگاژ با توجه به اینکه از طرح بافت چوب به صورت برجسته استفاده شده جایگزین مناسب و اقتصادی تری نسبت به چوب ترموود است و براحتی میتوان سال های سال از آن در پوشش خارجی نماهای انواع ساختمان کوتاه و بلند مرتبه استفاده کرد .







قیمت واحد: فاقد قیمت

چت سریع با ادمین

جزئیات :

 امکان استفاده از آکوا پنل طرح چوب پیگاژ در سازه های ال اس اف 
آکواپنل طرح چوب پیگاژ با توجه به برجستگی سطح رویش با  رنگ پذیری فوق العاده حس چوب طبیعی را به بیننده داده و نمای زیبای را نیز به ارمغان می آورد. 

آکواپنل طرح چوب پیگاژ با توجه به برجستگی سطح رویش با رنگ پذیری فوق العاده حس چوب طبیعی را به بیننده داده و نمای زیبای را نیز به ارمغان می آورد.

آکوا وپنل طرح چوب پیگاژ به دلیل ابعاد کوچک آن از حمل و نقل آسان و سرعت نصب بالاتری برخوردار بوده و یک گزینه منحصر برای پوشش نمای ساختمان های بلند مرتبه محسوب و باران های اسیدی و عوامل جوی کوچکترین تاثیری در ساختارآن نخواهد داشت .

 

آکوا پنل طرح چوب پیگاژ کاملا در برابر باران و عوامل جوی مقاوم بوده ودر در مناطق با رطوبت بالا بسیار کاربرد دارد این محصول کاملا ضد حریق بوده وتا دمای ۷۶۸درجه سانتی گراد در برابر آتش مستقیم تاب تحمل داشته و به هیچ عنوان آتش نگرفته و به حریق و توسعه آن کمک نمی‌کند .